středa 22. července 2009

Hodinovka

Na Moravské Slávii jsem kdysi zkoušel hrát fotbal, to tam ale ještě ani nebylo travnaté hřiště. Po mnoooha letech jsem se vrátil na jeden ze závodů LBP. A už od rána bylo jasné, že tahle hodinovka bude stát za to. Nikde ani kousek stínu, teplota ve stínu 34°C. Až na malý kousek tam ale žádný stín nebyl, takže místy až 50°C:-((
Těžko popsat JAK MOC je vám horko...prostě se zkuste rozběhnout za slunného letního dne, vydržte to chvíli a pak vynásobte ×10. Ve skutečnosti je takový horko, že ani nejste zadýchaní, protože se prostě rychle nerozběhnete:-/
Skutečně běžet jsem vydržel první 2 km a pak už jsem se jen těšil až budu míjet místo s občerstvením. To kdyby tam nebylo, asi bych už teď běhal maximálně někde s Emilem Zátopkovým. A nejen já...rychlost běhu se postupně snižovala, zatímco frekvence zastávek narůstala.
Ovšem rezervy jsou, posledních 10 minut jsem zas utíkal:-) A dosáhl pěkného 96. místa. Zhruba minutu po doběhu se zatáhlo. FUCK!! Tak zas příště.

Fotky jsou ze závodu druhé skupiny, která startovala hodinu po nás. Velmi nelibě jsme nesli, že k nim je počasí alespoň trochu milosrdnější:-)



Žádné komentáře: