neděle 7. února 2010

Snowborďáci

06022010008Zimní hory mě zrovna nelákají, ale možnost vyzkoušet si snowboard a jako bonus vypít libovolné množství Jägermaistera se prostě nedala odmítnout. Takže po cca. 12 letech znovu na svahu (Dolní Morava) a byl to opravdu vydařený víkend.


06022010004 06022010006

Dojmy?

Nějak ten kopec sjet není tak těžký. Metoda padajícího listu to jistí.

Sjet kopec správně bylo (pro mne) zatraceně těžký.

Nováčkovská dáň: ztracená a nalezená občanka, vzápětí telefon a pak ještě rukavice. Nic jsem si ale nezlomil, nenarazil, nerozbil a kromě nedostatku spánku mi nechybělo nic.

Každej správnej snowborďák musí mít extra-mega-cool vychytanej stájl, aby si ho náhodou někdo nespletl s trapnejma jezdcema na bambusech (= lyžaři). Vychytanej stájl = kalhoty s rozkrokem u kolen, dlouhý tričko, bunda co nejbarevnější, čepice musí volně plandat na hlavě (může být i kšiltovka) a v hubě joint (nebo aspoň smrdět po marihuaně).

06022010020 06022010024

Závěrečná párty s DJ Robotem se opravdu vydařila:-) Kromě pěkných hostesek od Jägermaistera vzpomínám na neznámého tanečníka s krabicí na hlavě (kdo neviděl, nepochopí), hocha, který celý večer objímal sloup a usínal u toho a druhýho, který byl pravděpodobně nejopilejší osobou, jakou jsem kdy viděl:-)) Byl jak Rocky – pořád na zemi, ale vždycky vstal a bojoval dál:-)

07022010026 07022010027

I když si prkno nekoupím, celkově hodně povedená akce. Tak děkujeme;-)

Žádné komentáře: