neděle 5. dubna 2009

Sezona začala

...a evidentně nejenom pro mě. Vypadá to, že letošek nebude o překonávání rekordů, ale o snaze přežít jízdu ve zdraví:-(( Trochu jsem na pochybách, jestli to tam bylo hezčí v únoru, kdy jsem tam byl jen já a pár odvážlivců, nebo teď, kdy se je na co dívat:-)



Hned za první dva dny provozu mám výbornou hitparádu debilů na stezce (a to nepočítám ty, co mají sluchátka v uších a nedávají pozor, co se kolem nich děje, případně jedou vedle sebe a prostě odmítají uhnout):
3 místo: mistr závodník; brusle s velkýma kolečkama a rychlý slalom mezi lidmi (odhadem kolem 25 km/h); kdyby mu někdo nechtěně vjel do cesty, dopadlo by to zle pro hodně lidí
2 místo: kokot, co jede na bruslích a na vodítku má velkého černého psa...který pochopitelně chce jít po druhé straně stezky a zvuk bruslí mu evidentně nedělá dobře; vodítko spolehlivě brzdí všechny kolem
1 místo: MEGA kokot, který jede pozpátku a tlačí kočárek s malým dítětem:-( No comment. Pochopitelně měl sluchátka.

3 komentáře:

Filip Kůžel řekl(a)...

...zlatá vysočina :)

Píšeš "je na co dívat" a vyfotíš nám nějaký pole...

Kocourvbotach řekl(a)...

To víš, pavel toho namluví a skutek utek...

PaT řekl(a)...

se míhaly strašně rychle:-)