čtvrtek 30. dubna 2009

Technika zlobí:-(

V několika posledních týdnech mi počítače evidentně vyhlásily válku. Začíná to být dost nekompromisní a myslím, že včera a dnes už to přehnaly:-/
O co jde? Dostal jsem na test jeden velmi drahý a velmi vybavený přehrávač. Stčím ho do svého pracovního počítače a nic...neznámý hardware, ovladače nikde. Hmmm, zkusím počítač č. 2. Opět stejný výsledek:-(
Grrr, zkusím počítač č. 3...přehrávač se bez problémů hlásí, ale nejdou do něj nakopírovat žádné velké soubory (a to by měl přehrávat bez problémů nezkonvertované filmy); to stejné se mi děje i na domácím počítači. Ufff, chystám se sepsat stašně negativní recenzi, jak je přehrávač drahej a nic neumí. Ještě předtím se ale podívám na net....hmm, nikdo si v recenzích nestěžuje, všechno funguje (jako důkazy se dají najít videa i screeny). WTF?
Zkouším počítač č. 5 a na něm funguje všechno bez sebemenších potíží!! Přehrávač je evidentně opravdu skvělý, ale technice nějak nemůžu důvěřovat.
Drobná závěrečná poznámka: všechny PC byl Win XP včetně SP3, aktualizované; můj přehrávač se firmwarem neliší od těch, které jsou testované jinde na webu. 
Jak mám s takovým materiálem pracovat?:-((((( Ano, někdo může namítnout, že s filosofem počítače nemluví, ale co je moc, to je moc. Kurva.

Žádné komentáře: